
در این فیلم نحوه ایجاد سایه و خط چشم آموزش داده می شود.
آموزش ایجاد سایه و خط چشم
در این فیلم نحوه ایجاد سایه و خط چشم آموزش داده می شود.
دانلود کتاب حل المسائل ریاضی 2 پیام نور
شامل : حل تمرینات ریاضی 2
فایل : pdf
تعداد صفحات : 319
این پروژه شامل ارائه الگوریتم آزادسازی لاگرانژ مورد استفاده در فایل یک مقاله ISI، گزارش مدل مساله حمل و نقل و یک روش ابتکاری برای محاسبه حد بالا در فایل word و به همراه توضیحات مختصرو مفید نحوه کدنویسی در GAMS می باشد. همچنین فایل نرم افزار GAMS مسأله که به صورت آزاد سازی لاگرانژ کد شده است ضمیمه شده است و مراحل مختلف آن در خود نرم افزار مشخص شده است.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:12
فهرست مطالب
بخش کشاورزی خراسان : چهار سال بعد از ادغام
مقدمه
توانمندی ها
نهادسازیها
الف ) در حوزه عمومی و مدیریتی
ب ) حوزه فنی و تخصصی
دستاوردها
گندم
جو
چغندر قند :
کلزا
پسته
زعفران
کشت های گلخانه ای
زیتون
متعاقب ادغام دو وزارت خانه جهاد سازندگی و کشاورزی در اواخر سال 79 و تشکیل ستاد وزارت جهاد کشاورزی ، سازمانهای استانی این دو وزارتخانه سابق نیز در یکدیگر ادغام و سازمان جهاد کشاورزی دراستانها تشکیل شد . در استان پهناور خراسان نیز این مهم در دهه اول اردیبهشت 1380 صورت گرفت که گزارش حاضر وضعیت کشاورزی این استان را چهار سال بعد از ادغام ارائه می نماید .
از آنجایی که مبرم ترین اقدام ، اجرای پروژه عظیم ادغام بود لذا در اولین گام ، ستادی از نخبگان دو سازمان سابق به منظور انجام صحیح ادغام تشکیل و پس از تهیه و تدوین معیارها و ضوابط انتخاب مدیران و ابلاغ آن توسط رئیس سازمان ، ادغام انجام شد .
نکته قابل توجه اینکه ، معیارها و ضوابط تعیین شده جهت انتخاب مدیران بعداً مورد استفاده برخی از استانها قرار گرفت .
توانمندی ها
در استان خراسان به علت برخورداری از تنوع اقلیمی ، حدود 83 نوع محصول زراعی و باغی تولید می شود که در 21 نوع محصول دارای رتبه اول تا سوم کشوری می باشد .
این در حالی است که تولیدات دامی این استان نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است . در تولید گوشت قرمز با 120000 تن ( 2/15% ) رتبه اول و در تولید شیر و تخم مرغ به ترتیب با 875000 تن ( 8/13% ) و 760000 تن (2/12% ) رتبه دوم و گوشت مرغ با تولید 93000 تن (4/8% ) رتبه سوم کشور را دارا می باشد .
نهادسازیها
بعد از اتمام موفقیت آمیز پروژه ادغام درستاد سازمان و 32 شهرستان و منطقه مستقل استان در طی شش ماه و به منظور دستیابی به تولید پایدار ، نهادسازیهایی در حوزه های عمومی و تخصصی سازمان صورت گرفت که مهمترین آنها تشکیل دبیرخانه مشاوران فنی با حضور اساتید مجرب دانشگاه ، ستادهای فنی زیربنایی ( آب و خاک ) ، زراعت ، باغبانی ، منابع طبیعی و آبخیزداری ، امور دام ، صنایع و مکانیزاسیون و کمیته هایی در زیر مجموعه این ستادها می باشد .
این ستادها که به صورت هفتگی و ماهانه و به طور مرتب با حضور رئیس سازمان و مدیران ذیربط تشکیل می شوند طرحهای خوبی را ارائه نموده اند که به برخی از آنها اشاره می شود :
الف ) در حوزه عمومی و مدیریتی
1 ) طرح مدیریابی
این طرح که در قالب یک نرم افزار تهیه شده کلیه نیروهای متخصص سازمان که در سطوح مختلف ستاد و شهرستانها توانایی به عهده گرفتن مدیریت را دارند با مشخصات کامل فهرست شده که یقیناً علاوه بر حال در آینده نیز مورد استفاده مسئوولین بخش کشاورزی استان قرار خواهد گرفت .
2 ) طرح جامع ارزشیابی شهرستانها و مناطق مستقل
3 ) طرح نظرسنجی فصلی و سالیانه در مورد مدیریت سازمان در سطوح مختلف در داخل و خارج از سازمان
4 ) طرح توازن پتانسیل های هر شهرستان و منطقه باامکانات و نیروی انسانی مورد نیاز
ب ) حوزه فنی و تخصصی
1) تهیه و تدوین اولویتهای پنجگانه بخش کشاورزی استان تا پایان برنامه چهارم به همراه برنامه های کمی هر یک از اولویتها در حوزه های تخصصی سازمان و ادارات کل وابسته . این اولویتها که از آن بعنوان مانیفست بخش کشاورزی استان تا پایان برنامه چهارم یاد می شود شامل : 1- ارتقاء راندمان آبیاری از طریق پوشش انهار و آبیاری تحت فشار 2- ارتقاء راندمان تولید محصولات زراعی و باغی 3- توسعه و ارتقاء صنایع تبدیلی بمنظور صادرات
4- تغذیه سفره های زیزمینی و پیشگیری از وقوع سیلابهای مخرب از طریق توسعه فعالیتهای آبخیزداری و آبخوانداری 5- تبدیل دامداریهای سنتی ( متحرک ) به صنعتی ( ثابت ) می باشد.
2)طرح تعویض بذر گندم
به موجب این طرح در مناطق دور دست و خرده مالکی ، گندم خوراکی کشاورزان ازانها خریداری و در عوض بذر گواهی شده تحویلشان می گردد . این طرح از سال 81 به ستاد وزارت پیشنهاد و ابتدا از محل اعتبارات خشکسالی در هشت استان مواجه با این پدیده و سپس در کلیه استانهای کشور از محل اعتبارات مجری طرح گندم اجرا شد .
تعلیم وتربیت
22 صفحه
یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش در هر جامعه ایجاد سازگاری بین فرد و جامعه بوده و لازمه تحقق این هدف دستیابی به شناختی کامل از انسان و آگاهی از چگونگی شکل گیری شخصیت و عوامل تاثیرگذار بر آن میباشد. نیل به اهداف فوق مستلزم وجود تشکیلاتی است که بتواند با مطالعه مستمر عوامل تاثیرگذار برفرآیند آموزش به شناسایی نقاط ضعف پرداخته و راه کارهای عملی ومنطقی ارائه نماید. باتوجه به اهمیت و نقش تحقیقات در ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها، کشورهای دیگر از مدت های مدید به این مهم پی برده و اقدامات مفید و ارزندهای را به منظور تقویت این بخش انجام دادهاند به طوری که امروز ما شاهد به ثمر رسیدن آن اقدامات در زمینه های مختلف میباشیم. خوشبختانه مسؤولین آموزش و پرورش کشور نیز از یک دهه قبل به ضرورت وجود چنین تشکیلاتی در نظام تعلیم و تربیت پی برده که در پی حمایت های وزیر وقت، پژوهشکده تعلیم وتربیت وزارت و به دنبال آن شورای تحقیقات استانها شکل گرفت.