این فایل حاوی مطالعه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 19 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
فهرست
مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی
نوآوری در بازاریابی و تفاوت eCRM با CRM در اثر بکارگیری فناوری اطلاعات
شش «e» کلیدی درeCRM
عوامل تشویق کننده شرکت ها برای استفاده از eCRM
اثرات اینترنت بر eCRM
ابزارهای اینترنتی ارتباط با مشتریان
چالش های پیش روی eCRM و نحوه برخورد با آنها
تمهیدات لازم قبل از پیاده سازی یک سیستم eCRM
یک مورد استفاده موفق eCRM در hp
مهمترین روندها در eCRM و آینده پیش رو
تصویر محیط برنامه
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)