زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق راهنمای حرفه ای برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

اختصاصی از زد فایل دانلود تحقیق راهنمای حرفه ای برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق راهنمای حرفه ای برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)


دانلود تحقیق راهنمای حرفه ای برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتورجستجو  (SEO) غیرقابل قبول چیست؟

برخی ازنرم افزارها یا شرکت های SEO ازروش ها وفنون غیرقابل قبول برای ارتقاء کاذب رتبۀ یک سایت
استفاده می کنند.این عمل باعث پایین آمدن کیفیت نتایج شده و دقت آنهارا زیر سؤال می برد.

به همین دلیل موتورهای جستجودائماًسعی می کنند،باروش های کاذب(spam techniques) که ممکن است توسط برخی از مدیران سایت به کارگرفته شوندمقابله کنند،وآنهاراجریمه یا تحریم نمایند.
 
موتورهای جستجوبرای جلوگیری از پرشدن صفحات نتایج با موضوعات و محتویات نامربوط وبی کیفیت مرتباً الگوریتم های خود را نوسازی می کنند.

با به کارگرفتن ابزارهای بهینه سازی که ازتکنیک های غیرقابل قبول استفاده می کنند ،کسب و کارتان را
درمعرض ریسک وخطر جدی قرارخواهید داد.


ابزارهای Axandra فقط از تکنیک های قابل قبولSEO  استفاده می کنند

محصولات ما فقط ازتکنیک های صحیح و قابل قبولSEO  استفاده می کنند.آنها فقط تکنیک هایی را به
کارمی گیرند که،نتایج با ثبات ایجاد کرده و باعث دلخوری موتورجستجونمی شود.

موتورهای جستجوروش های بهینه سازی زیر را غیرقابل قبول می دانند.به همین دلیل محصولات Axandra ازآنها استفاده نمی کنند:

•    تولید صفحات ورودی(doorway pages) به صورت اتوماتیک
•    پنهان کاری ومستندات دروغین
•    انباشتن کلمات کلیدی
•    متن یا لینک های مخفی
•    صفحات ذخیره شده با کلمات نامربوط
•    صفحات مختلف با محتویات مشابه یا برابر
•    تغییراملای کلمات سایت های معروف
•    لینک های نامربوط ومجتمع دریک نقطه
•    وهرروش دیگری که موتورجستجورافریب دهد

هرچندکه ممکن است با استفاده ازاین روش ها یک نتیجۀ کوتاه مدت بگیریدولی به احتمال زیاد توسط موتور جستجوجریمه و تحریم خواهید شد.درصورت استفاده ازیکی ازاین روش ها کسب وکارتان را درمعرض
ریسک قرارمی دهید.

ابزارهای محصولات Axandra برای ایجاد نتایج ثابت ودائمی ازروش های قابل قبول استفاده می کنند.

SEO قابل قبول باعث برد و موفقیت همه می شود

SEO قابل قبول وصحیح یک تعامل چند جانبه بین گروه های مختلف ایجاد می کند وتأثیر مثبت آن بر هریک
ازآنها به این صورت است:

•    جستجوگران:آنچه را درخواست کرده اند دریافت می کنند
•    موتورهای جستجو: قادر خواهند بود صفحاتی را دراختیار کاربران قراردهند که حاوی اطلاعاتی
باکیفیت بالاتروقابل فهم تر هستند.
•    مالکان وب سایت: بازدید کنندگان علاقه مندی رابه دست می آورند که مشتاقند بدانند سایت آنها
              چه چیزهایی برایشان تدارک دیده است.

IBP به شما کمک می کند وب سایت هارا طوری بهینه کنیدکه برای کاربران اینترنت،مالکان سایت و موتورهای جستجو سودمند باشند.

 

 

فهرست موضوعات
نحوۀ مطالعه واستفاده ازکتابچه راهنما .....................................................................................1

تأثیررتبه بندی برتربرموفقیت سایت .........................................................................................2

مهم:کارهای درست رابایدبه روش صحیح انجام دهید ...................................................................3

آنچه قبل ازشروع باید بدانید ...................................................................................................4
              چرابایدصفحات وب خودرابرای موتورهای جستجو بهینه کنید؟ ..........................................4
  موتورهای جستجو چگونه صفحات وب رارتبه بندی می کنند؟............................................5
              آیا هزاران موتورجستجووجوددارد؟ ............................................................................7
              بهینه سازی موتورجستجو  (SEO) غیرقابل قبول چیست؟ ...............................................9
              آیا شرکتهای (SEO)  می توانندرتبه بندی برترراتضمین کنند؟.........................................10
              یک عنصرکاذب (SPAM) به تنهایی می تواندکسب وکار شما رانابودکند ..........................11
              چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ ................................................................................12

گام اول:اساس(SEO) موفق استفاده از کلمات کلیدی صحیح است ................................................. 13
              چگونه می توانید بهترین  کلمات کلیدی رابیابید؟ ...........................................................13  
              سه نوع مختلف ازکلمات کلیدی ................................................................................15
              چرابایدصفحات وب را باکلمات کلیدی چندکلمه ای بهینه سازی کنید؟..................................17
              چگونه ازمولد کلمات کلیدیIBP برای پیداکردن کلمات کلیدی استفاده کنید ...........................18       
              چک لیست .........................................................................................................23
              چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ ................................................................................24  

گام دوم:صفحات وب خودرابهینه کنید .....................................................................................25
              چگونگی بهینه سازی صفحات وب ...........................................................................25
              بهینه سازTop 10 درIBP ....................................................................................26
              چگونه می توانیداز بهینه سازTop 10 درIBP  استفاده کنید............................................27
              نحوۀ انجام اقدامات مختلف توسط بهینه سازTop10......................................................36
        تحلیل گرتراکم کلمات کلیدی  IBP..............................................................................38
              چگونه ازتحلیل گرتراکم کلمه کلیدی درIBP استفاده کنید .................................................39  
              ویراستاربهینه سازی صفحات وب  در IBP.................................................................45
              نکات کلی بهینه سازی ...........................................................................................50
              اهمیت صحیح بودن کدهای  HTML..........................................................................52
          چک لیست .........................................................................................................53
              چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ ................................................................................55




              

    فهرست

گام سوم:وب سایت خودراثبت کنید .........................................................................................56
              ثبت کنندۀ موتورجستجودر IBP................................................................................56
              نحوۀ استفاده از ثبت کننده موتورجستجودرIBP …........................................................58
              ابزارهای ثبت نیمه اتوماتیک ..................................................................................60
              نحوۀ استفاده ازابزارهای ثبت نیمه اتوماتیک درIBP ….................................................61
              نحوۀ اضافه کردن موتورهای جستجوی موردنظرتان ....................................................63
              نحوۀ ایجادگزارش ثبت ..........................................................................................64
              نکات و فنون ......................................................................................................66
              چک لیست .........................................................................................................68
              چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ ................................................................................70

گام چهارم:افزایش محبوبیت لینکهای سایت شما .......................................................................71
              محبوبیت لینک چیست؟ ..........................................................................................71
              افرایش محبوبیت لینک توسط ARELIS ….................................................................72
              افزایش محبوبیت لینکهای سایت توسط ثبت کنندۀ دایرکتوری درIBP .................................75
              PageRank گوگل چیست؟ ................................................................................76
              چک لیست .........................................................................................................77
              چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ ................................................................................78

رتبۀ خودرادرموتورجستجوبررسی کنید ...................................................................................79
              نحوۀ استفاده ازبررسی کنندۀ رتبه در IBP …..............................................................79
              قابلیت جستجوی وب به صورت دستی در IBP …........................................................85
              نکات و فنون ......................................................................................................86
              چک لیست .........................................................................................................87

مدیریت عملیات پرداخت به ازای هرکلیک(PPC) درIBP ...........................................................88
              مدیریت کنندۀ PPC درموتورجستجو ........................................................................88
              ویراستارکلمات کلیدی ...........................................................................................90
              محاسبه کنندۀ ROI درIBP .....................................................................................93
              چک لیست .........................................................................................................95

ابزارهای سودمند دیگر درIBP .............................................................................................96
              شبیه سازSpider موتورجستجو .............................................................................96
              نحوۀ استفاده ازشبیه ساز Spider ...........................................................................97
              بهبودتأثیرگذاری سایت توسط نکات بازاریابی IBP .....................................................100
              نحوۀ ایجادسریع فایل پشتیبان در IBP ......................................................................101

کارکردن بر روی پروژه ها ................................................................................................102
              پنجرۀ ویرایش پروژه ..........................................................................................102
              پنجرۀ مدیریت پروژه ..........................................................................................103
              نحوۀ شخصی کردن گزارشات ...............................................................................104
              نحوۀ زمان بندی وظایف ......................................................................................109
              چک لیست .......................................................................................................110




      راهنمای حر فه ای برای بهینه سازی موتورجستجو  (SEO)


پنجره های دیگر .............................................................................................................111
              پنجرۀ موتورهای جستجوی قابل پشتیبانی .................................................................111
              پنجرۀ تنظینمات عمومی .......................................................................................113
              پنجرۀ به روزرسانی IBP .....................................................................................116

نکاتی برای آژانس های وب وسرویس دهنده های SEO ...........................................................117
              مدیریت Clientها توسط IBP .............................................................................117
              شخصی کردن گزارشات برای Clientها ...............................................................118
              ارسال وفروش گزارشات به Clientها به سادگی ......................................................119
              نحوۀ ترجمه کردنIBP وگزارشات به زبان خود .........................................................120
              
 چگونگی تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران ............................................................................121
              گام اول: سرعت بخشیدن به صفحات وب .................................................................122
              گام دوم: ایجاد اعتماد ..........................................................................................124
              گام سوم: ازمواردی که فروش قوی داشته اند به دفعات استفاده کنید .................................125
              گام چهارم: بهینه سازی صفحات سفارش گیری ..........................................................127

رفع اشکالات ..................................................................................................................129
              درصورت رتبه بندی نشدن سایت چه باید کرد؟ ..........................................................129
              مواردمهم دررتبه بندی برترگوگل ..........................................................................130
              نحوۀ گرفتن پشتیبانی ...........................................................................................135

اطلاعاتی درموردنحوۀ ارتباط باما.........................................................................................136

سیستم مورد نیاز .............................................................................................................137

مرتب سازی اطلاعات .......................................................................................................138

تاریخچۀ نسخه های IBP ...................................................................................................139

مواردجدید در IBP9 ........................................................................................................139

توافقنامۀ کاربر ...............................................................................................................161

 

 

 

شامل 64 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق راهنمای حرفه ای برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.