زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ). doc

اختصاصی از زد فایل پروژه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ). doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ). doc


پروژه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ). doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش  135 صفحه

 

مقدمه:

همانطور که می‌دانیم امروزه اغلب سازمانها در محیطی رقابتی و پویا در حال فعالیت هستند. محیطی که متغیرهای داخلی و خارجی آن دائما در حال تغییر بوده و امکان پیش‌بینی این تغییرات نیز بسیار سخت و مشکل است. از طرفی سازمانها هزینه‌های فراوان و زمان زیادی را صرف تهیه، تدوین و اجرای استراتژی هایی می‌نمایند تا بتوانند به اهداف بلند مدت و چشم اندازهای سازمان خود دست یابند. بنابر این آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تا چه حد در جهت رسیدن به اهداف آن بوده است و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویا امروز کجاست برای مدیران و سازمانها اهمیت فراوان دارد. لذا ما در این تحقیق سعی داریم تا با توجه به اهمیت خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و اهداف و ماموریت شرکت آب و فاضلاب جنوبشرقی استان تهران به بررسی و مطالعه الگوی ارزیابی عملکرد فعلی شرکت بپردازیم. بدین منظور چون شالوده و بنیان اصلی هر مدل ارزیابی عملکرد، شاخص‌های آن مدل می‌باشد، لذا به بررسی ویژگیهای شاخص‌های مدل ارزیابی عملکرد این شرکت به منظور کسب اطلاع از اینکه آیا مدل فعلی ارزیابی عملکرد شرکت قادر به ارزیابی مناسب همه جنبه‌های عملکردی این شرکت با توجه به اهداف و ماموریت آن می باشد یا خیر پرداخته می‌شود.

 

فهرست مطالب:

فصل اول

مقدمه

1-1- بیان مسأله

2 -1- ضرورت تحقیق

3-1- اهداف تحقیق

4- 1- فرضیه های تحقیق

فرضیه ها

5- 1- قلمرو مکانی تحقیق

اهداف

فصل دوم

ادبیات تحقیق

1-2- عملکرد

2- 2- ارزیابی عملکرد 

3-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد

4-2- ارزیابی عملکرد در ایران

5-2-  مبانی طراحی سیستم ارزیابی عملکرد

6-2- اجزای یک سیستم ارزیابی عملکرد

7-2- ویژگی های سیستم ارزیابی عملکرد

8-2-  شاخص های ارزیابی عملکرد

1-8-2- طبقه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد

2-8-2- ویژگیهای شاخص های ارزیابی عملکرد

9-2- مزایای ارزیابی عملکرد سازمان

11-2- سیستم های ارزیابی عملکرد

1-11-2- سیستمهای ارزیابی عملکرد سنتی

2-11-2- سیستمهای ارزیابی عملکرد نوین

3-11-2- مقایسه دیدگاه‌های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد

12-2- مدلهای ارزیابی عملکرد

1-12-2- مدل جایزه دمینگ

2-12-2- مدل مالکوم بالدریج

مراحل و قدمهای اجرایی

3-12-2-  مدل PIPE

تهیه نقشه فرآیند

نمایش فرآیندها

تعیین شاخص‌های اندازه‌گیری عملکرد

4-12-2-  مدل  EFQM

ویژگیهای مدل

کلیات مدل

بکارگیری منطق RADAR

حوزه های مدل

5-12-2- مدل ارزیابی متوازن

روش ارزیابی متوازن چیست؟

منظر یادگیری و رشد

منظر مالی

منظر یادگیری و رشد

توازن در ارزیابی متوزان

1- توازن بین سنجه های مالی و غیرمالی (از لحاظ اهمیت)

2- توازن بین ذینفعان داخلی و خارجی سازمان

3- توازن بین اهداف بلندمدت و کوتاه مدت

4- توازن بین شاخصهای هادی و تابع عملکرد

13-2- انتخاب الگوی مناسب

وجوه شباهت بین EFQM و BSC

وجوه تفاوت بین EFQM و BSC

14-2-  تاریخچه و پیشینه تحقیق

1-14-2- تحقیقات داخلی

2-14-2-  تحقیقات خارجی

15-2- چارچوب نظری تحقیق

فصل سوم متدولوژی تحقیق

مقدمه

1-3- نوع تحقیق

2-3- ابزار اندازه گیری

3-3-پایایی آزمون 

4-3-  روایی آزمون  

5-3- جامعه آماری

6-3- آزمون های آماری 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

مقدمه

1-4- ویژگیهای دموگرافیک

سابقه مدیریتی افراد در شرکت

الف- جامعیت

ب- انعطاف‌پذیری

ج- مقبولیت سازمانی

د- قابلیت پیش‌بینی

2-4-آزمون فرضیات و پاسخ به سوال‌های تحقیق

سایر یافته های تحقیق

آزمون تحلیل مولفه های اصلی 

فصل پنجم  نتیجه گیری و پیشنهادهای تحقیق

مقدمه

1-5- بحث و نتیجه‌گیری

2-5- محدودیت‌های تحقیق

محدودیت زمانی

3-5- پیشنهادهای تحقیق

پیشنهادهایی برای مدیران اجرایی

پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده

منابع و مأخذ

پیوست ها

 

منابع و مأخذ:

]1[ استیفن ، بی ، رابینز " رفتار سازمانی " ترجمه اعرابی و پارسائیان ، چاپ ششم ، 1384 .

]2[ الوانی ، سید مهدی ، " مدیریت عمومی " ، نشر نی ، 1386 .

] 3[ رضائیان ، علی ، " مبانی سازمان مدیریت " ، انتشارات سمت ، 1383 .

[4] سرمد ، زهره ، بازرگان ،عباس " روشهای تحقیق در علوم رفتاری " انتشارات آگاه ، چاپ چهاردهم ، 1386

]5[ شاکری، شهرام؛ "آشنایی با مدیریت فرآیند و سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000"؛

انتشارات کیومرث؛ 1382.

] 6[ عفتی داریانی، محمدعلی، "مدیریت عملکرد" موسسه توسعه و بهبود مدیریت ،1386

]7[ کاپلان، رابرت اس و نورتون، دیوید پی؛ "سازمان استراتژی محور"؛ ترجمه بختیاری، پرویز؛ سازمان مدیریت صنعتی؛ چاپ اول، 1383.

]8[ مایکل ، آرمسترانگ،"مدیریت عملکرد"، ترجمه صفری و وهابیان ،جهاد دانشگاهی، 1385

]9[ نجمی، منوچهر و حسینی، سیروس؛ "مدل سرآمدی EFQM، از ایده تا عمل"؛ مؤسسه مطالعات

بهره وری و منابع انسانی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ 1382.

]10[ نجمی، منوچهر و زارعی، بهروز و حسینی، سیروس؛ BSC" یا EFQM، تعامل یا تقابل "؛ مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد؛ 1381.

]11[ نجمی، منوچهر؛ "اندازه گیری عملکرد فرآیندهای سازمان: ارائه راهکار و موردکاوی"؛ چهارمین کنفرانس مدیران کیفیت، تهران؛ 1382.

]12[نیلی، مسعود و همکاران؛ خلاصه مطالعات طرح استراتژی توسعه صنعتی کشور؛ انتشارات دانشگاه

صنعتی شریف؛ 1382

]13[ پل ، آر ، نیون، " ارزیابی متوازن  گام به گام – بهبود عملکرد و  نتایج  " ترجمه اله قلی و خزاعی ، سازمان مدیریت صنعتی ، 1386

 

 

[14] Aberdeen Group; "The Supplier Performance Measurement Benchmarking Report, Measuring Supply Chain Success"; Sponsored by People soft; 2002.

[15] Bates , R A and Holton , E F ( 1995 ) Computerised performance monitoring : a review of human resource issues , Human Resource Management Review , Winter , pp267-88

[16] Bernadin , H K , Kane , J S , Ross , S , Spina , J D and Johnson , D L ( 1995 ) performance appraisal design , development and implementation , in ( eds ) G R Ferris , s D Rosen , and D J Barnum , Handbook af Human Resource Management , Blackwell , Cambridge , Mass .

[17] Bititei V., Carrie, A., Turner, T."Integrated Performance Measurement System; Structure and Dynamics in Business Performance Measurement: Theory and Practice"; Cambridge University Press; 2002

[18]Brumbach, GB(1988) Some ideas,issues and prediction about informance management , Public personnel Management, Winter.

[18] Campbell , J P ( 1990 ) Modelling the performance prediction problem in industrial and organizational psychology , in M O D unnette and L M Hugh ( eds ) , Handbook of Industrial and Organizational Psychology,Blackweell , Cambridig , Mass

[19] David M. Levine and Timothy C.Krehbiel and Mark L. Berenson,Business Statistics:A First Course.Upper Saddle River,NJ: Prentice-Hall,1999.

 [20] Donald R. Cooper and Pamela S. Schindler,Business Research Methods,McGraw-Hill,2003.

 [21] Naresh  k. Malhotra, Marketing Research,An Applied Approach,Prentice-Hall Inc.,1999.

[22] Neely A., Mills J. Platt K., Richards H., Gregory M., Bourne M. and Kennerley M.: "Performance Measurement System Design: Developing and testing a process-based approach": International Journal of Operations & Production Management, Vol. 20, No. 10: 2000

[23] Raymond Kent,Marketing Research: Measurement, Methods and Applications,International  Thomson Business Press,1999.

[24] Sidney Siegel and N.J.Castellan,Jr.,Noparametric Statistics for the Behavioral Science,2nd ed.,New York:McGraw-Hill,1998.

[25] Stoner , J. A . F , Management , N . Y : prentice – Hall , 1983 .

[26] Toni A. De, Tonchia S.; "Performance Measurement Systems: Models, Characteristics and Measures"; International Journal of Operations and Production Management, Vol. 21, No. 1/2;2001.

[27] William G. Zikmund,Exploring Marketing Research;Harcourt Brace & Company,2000.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ). doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.