فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 6صفحه
اهداف گزارش:
الف- هدف کلی
ساخت و هنجاریابی اختلال خواندن در دانش آموزان پایه دوم مبتلا به اختلال خواندن.
ب- اهداف جزئی
محقق در این پژوهش اهداف جزئی ذیل را مد نظر قرار داده است:
- شناسایی ویژگی های خانوادگی و تأثیر آن در یادگیری
- آشنایی معلمین کلاس دوم با تفاوتهای فردی دانش آموزان
3-انتخاب بهترین شیوه برای آموزش خواندن به دانش آموزان پایه دوم.
- ایجاد فرصت های آموزشی مناسب با روند یادگیری دانش آموزان پایه دوم
5.بالا بردن کیفیت بنیه علمی دانش آموزان پایه دوم
گزارش تخصصی معلم پایه دوم درباره اختلال خواندن