
هنگامی که از گفتمانسازی سخن به میان می آید، نگاهها باید از بخشنامه و ادبیات دستوری، به تبیین و اقناع فطری معطوف شود که فرایندی زمانبر و برنامه ریزی شده است.
هنگامی که از گفتمان سازی در انجام فعالیت ها و برنامه های کلان اقتصادی و سیاسی صحبت می شود، منظور شیوه های تبدیل برنامه به ادبیات حاکم بر زندگی تک تک نخبگان و مردم جامعه است. بر این اساس باید گفت یک موضوع وقتی به گفتمان تبدیل می شود که فضای عمومی جامعه را تسخیر کرده باشد و این فضا، فضایی اقناعی است که لازمه توفیق در آن، داشتن علم و آگاهی کافی و استفاده از روش های متناسب و منطقی است.
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی با رویکرد روابط عمومی - 27 اسلاید