´موضوع فصل : طراحی مجدد فرآیندهای پشتیبانی از مشتری، با بکارگیری فناوری اطلاعات ارائه میدهد تا ملزومات مورد تقاضای اقتصاد الکترونیک نوظهور را که در آن پاسخگویی سریع، ایجاد دانش مشترک و فناوریهای شبکه گسترده(وب) که عوامل پویای موفقیت هستند را گسترش دهد.
´بررسی شرکت Storage Dimensions و آثار TechConnect در طراحی مجدد و پیاده سازی سیستم پشتیبانی و خدمات به مشتریان و ارزش آن را در ایجاد یک سازمان یادگیرنده، ارزیابی و سپس بینشهایی جهت طراحی مجدد فرآیندها برای خلق دانش پشتیبانی از مشتری در شرایط تجاری اقتصاد الکترونیکی بدست می دهد.
´بکارگیری فناوری Bubble-Up در پیادهسازی به منظور شناخت الویتهای خدمات مورد نیاز مشتریان و افزایش بهرهوری آن
دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات و پشتیبانی از مشتریان پروژه درسی سیستمهای اطلاعات استراتژیک - 29 اسلاید