زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله نقش فرهنگ در بازاریابی

اختصاصی از زد فایل مقاله نقش فرهنگ در بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله نقش فرهنگ در بازاریابی


مقاله نقش فرهنگ در بازاریابی

دانلود مقاله نقش فرهنگ در بازاریابی

نوع فایل Word دانلود انواع تحقیق

تعداد صفحات : 17

فهرست محتوا 

پیشگفتار

مقدمه

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم شکست بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم؟

برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرند. برنامه تبلیغات به ما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه قابل قبول دست یابیم. در این شماره مراحل نوشتن یک برنامه تبلیغاتی به طور اجمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد...

تعریف برنامه تبلیغات

 (شکل 1)

تحلیل موقعیت: 

هدف تبلیغاتی:

(شکل 3)

بودجه : 

-1 روش تاریخی: 

2 - روش وظیفه-هدف:

3 - روش درصدی از فروش: 

4 - روش رقابتی: 

استراتژی: 

اجرا: 

ارزیابی:

تازه‌های حوزه بازاریابی

_ برگزاری دومین همایش تخصصی بازاریابی شبکه‌ای: 

_ تدوین طرح بازاریابی و تبلیغات در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری: 

مراحل مذاکره


دانلود با لینک مستقیم


مقاله نقش فرهنگ در بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.