اگر شما می خواهید یک سیستم پشتیبانی با امکانات لازم راه اندازی کنید کامپوننت OS Helpdesk pro بهترین و پیشرفته ترین کامپوننت برای ایجاد بخش پشتیبانی در وب سایت جوملایی است. به کمک این کامپوننت مشتریان شما قادر به درخواست پشتیبانی از طریق تیکت خواهند بود و کارکنان شما میتوانند به سادگی با آن کار کنند و تیکتهای مشتریان را جواب دهند.
نکته: برای دانلود این افزونه با قیمت مناسب تر و دسترسی به آپدیت های این افزونه بصورت مکرر وارد این لینک شوید.
ویژگیهای کامپوننت OS Helpdesk:
- امکان ایجاد دسته بندی های تودرتو و تعیین مدیر برای هر دسته بندی
- امکان دسترسی و پاسخگویی به تیکت ها توسط مدیران از هر دو بخش کاربری و مدیریت سایت
- امکان ایجاد فیدهای سفارشی جهت دریافت اطلاعات از مشتریان
- امکان پیوست چند فایل به هر تیکت
- امکان ایجاد پاسخ های از پیش تعریف شده جهت تسریع در پاسخگویی به مشتریان
- امکان مشاهده تاریخچه تیکت ها و جستجو در آنها بر اساس فیلدهای مختلف
- امکان ارسال ایمیل های اطلاع رسانی به مدیران، پشتیبان ها و مشتریان
- امکان تعریف گروه های پشتیبانی و اختصاص دادن تیکت های مربوطه به آنها
خرید کامپوننت پشتیبانی با تیکت جوملا 2.1.0 OS Helpdesk Pro برای جوملا 2.5 و 3