دسته بندی : علوم انسانی _ هنر و گرافیک ، تحقیق
فرمت فایل: ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ )
حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده )
قسمتی از محتوای متن ...
سیستم های صوتی و مربوط به صدا در کلیسای معاصر جیم براون یک مشاور صوتی در شیکاگوست جائیکه در طراحی سیستم های تقویت کننده بزرگ قابل استفاده در تئاتر و کلیساها، استادیوم ها، صحنه ها و امکانات پخشی کارهای تخصصی را انجام داده و نظارت می کند.
او همچنین کار تولید گسترده و ترکیبی از آنها را در پخش، ضبط و نقویت انجام داده است.
او BSEE خود را از دانشگاه سین سیاتی در سال 1964 دریافت کرد و تا سال 1970 در کارهای صوتی حرفه ای مشغول بود و تا سال 1984 به عنوان مشاور تمام وقت در این زمینه فعالیت کرد.
لیست مراجعه کنندگان او شامل دیگ لی فیلد، ترمینال اوهاره هواپیمایی ایالت، استادیوم فوتبال دانشگاه شمال غربی، دانشگاه لیبرتی، گرس کاتدرال (سان فرانسیسکو)، NBC، ABC، CBS، NPR، WTTW-TV، WGN-TV و تعداد بیشماری از امکانات کلیسایی و کارهای اجرایی بود.
او FCC درجه اول رادیو تلفن (پخش) و گواهی کلاس فوق العاده آماتوری را در سال 1959 دریافت کرد و به عنوان W9NEC گاهگاهی فعالیت داشت.
کلیسای معاصر به عنوان ساختاری در ارتباطات، لفظی، موسیقی و احساسی در کنار عبادتگاه ساخته شد.
وزیر با حضار و گنگره از طریق سخنان مذهبی، دعاهای رهبری و فعالیت های اعلام شده کلیسا ارتباط برقرار می کرد.
موسیقی تلاش می کرد بوسیله ایده ها و مفاهیم ارتبلاط برقرار کند در حالیکه بطور همزمان تجربه عبادت را از طریق مسائل احساسی پیشرفت می داد سیستم صوتی فضای عبادتگاه اثر عمیقی در تمام این کارکردها بجا می گذاشت.
سیستم صوتی چه چیز است؟ آن علمی است که بوسیله ی قانون فیزیک اداره می شود و به ما کمک می کند تا راهی را که در محیط رفتار می شود درک کرده و پیش بینی کنیم.
اگر فضا، موجب محیط صوتی در راهی شود که ما می خواهیم از آن استفاده کنیم گفته می شود که آن مسائل مربوط به صدای خوبی را داراست.
در فضای عبادتی برای داشتن فضای خوب صوتی ارتباطات موسیقی و فعلی خوبی هم باید برقرار باشند.
اگر ارتباطات مشکلی برقرار شود معلوم می شود که آن سیستم صوتی ضعیفی دارد.
سیستم صوتی فضا بوسیله ی معماری آن، شکل هندسی، در راهی که آن تمام مکی شود و بوسیله شمار مردانی که آنرا در زمان داده شده اشغال کرده اند، تعیین می شود.
امواج صوتی بطور تقریبی در خطوط مستقیم حرکت می کند، سطوح سخت را جهنده می کند یا جذب می شود یا بوسیله سطوح نرم غوطه ور می شود، در جائیکه مردم صحبت می کند وقتی فضای بزرگی در آنجا حاکم باشد و دیوارههای سختی (مثل شیشه، سنگ، کاشی و چوب و غیره) باشند صدا قبل از اینکه خاموش شود، به مدت طولانی در اطراف چهش خواهد داشت و تلاش زیادی نمی خواهد که شنیده شود (اما درک نمی شود) در جاهائیکه آنرا احاظه کرده اند.
به چنین فضایی پرپژواک با زنده می گویند و صدای جهنده در اطراف اتاق پژواک نامیده می شود.
در مشابه با آن، صدایی که از شخص صحبت کننده در اتاق با دیوارهای نازک (پر
تعداد صفحات : 15 صفحه
متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.
پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.
« پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دانلود نمایید »
دانلود سیستم های صوتی و مربوط به صدا در کلیسای معاصر