موضوع فارسی : درک اخلاق در کسب و کار: تجزیه و تحلیل از نتایج تحقیقات
موضوع انگلیسی :The perception of ethics in business: analysis of research results
تعداد صفحه : 8
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
اخلاق در کسب و کار از اهمیتی کلیدی در وجود شرکت در کشورهای متعدد و مناطق. اگر یک شرکت بخواهد به
به عنوان یک شریک قابل اعتماد در کسب و کار درک شده، آن را باید عناصر این مفهوم، یا در واقع این مفهوم خود را اجرا می کنند.
با توجه به شرایط فوق، هدف از مقاله ما این است که برای شناسایی مقیاس و دامنه استفاده از
اخلاق کسب و کار در لهستان و در جمهوری چک، در سه بخش از اقتصاد، به طور خاص دارویی،
دخانیات و الکل صنعتی. افراد پژوهش شامل یک گروه از 200 شرکت های فعال در بخش های فوق الذکر.
تحقیقات ما تایید کرده است که شرکت ها از بخش ها در درخواست استفاده از اخلاق کسب و کار در عملیات های خود، اگر چه
مقیاس متفاوت است. مهمتر از همه، با این حال، تحقیقات ما تایید می کند که اخلاق کسب و کار به عنوان یک عامل مهم در نظر گرفته
که دارای نفوذ در هر دو موفقیت و سود شرکت های مدرن، و نقش آن رو به افزایش است در آینده است.
کلمات کلیدی: اخلاق؛ تجارت؛ نتایج تحقیقات
دانلود مقالهISI درک اخلاق در کسب و کار: تجزیه و تحلیل از نتایج تحقیقات