زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی عوامل بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه و طراحی الگویی برای ارایه خدمات به آنها در بانک ملی استان هرمزگان

اختصاصی از زد فایل بررسی عوامل بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه و طراحی الگویی برای ارایه خدمات به آنها در بانک ملی استان هرمزگان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عوامل بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه و طراحی الگویی برای ارایه خدمات به آنها در بانک ملی استان هرمزگان

چکیده                                                                                                                                            

هدف این تحقیق بررسی عوامل بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه و طراحی الگویی برای ارایه خدمات به آنها در بانک ملی استان هرمزگان میباشد. جامعه اماری رابرای تحقیق حاضربه شرح ذیل بیان نمود: جامعه اماری این پژوهش شامل تمامی 75000 نفراز مشتریان هدف در87 شعبه درسطح استان هرمزگان می‌باشد. با استفاده از جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه 360 نفر برآورد گردید. داده‌های لازم از طریق پرسشنامه محقق ساخته گردآوری شد که روایی آن از طریق روایی محتوی و پایایی ان از طریق ضریب آلفای کرونباخ 866/0 محاسبه گردیده است که بیانگر پایایی مطلوب پرسشنامه می‌باشد. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها در سطح آمار توصیفی از شاخص‌هایی مانندفراوانی، درصد فراوانی، نمودار میله­ای، میانگین و انحراف معیاراستفاده شده است. در سطح آمار استنباطی هر یک از فرضیات پژوهش با استفاده از روش‌های پیشرفته آمار استنباطی مانند میانگین تک نمونه ای و آزمون فریدمن در سطح معناداری 0.05 مورد بررسی قرار گرفته اند. یافته‌های تحقیق نشان داد که شش بعد مدل سازمان های پاسخگوی سریع و وفاداری شامل کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، سرعت ارائه خدمات، تصویر ذهنی، نوآوری در خدمات و انعطاف پذیری در ارائه خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشند.

کلید واژگان: کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، سرعت ارائه خدمات، تصویر ذهنی، نوآوری در خدمات و انعطاف پذیری در ارائه خدمات

1-هدف اصلی تحقیق

هدف اصلی تحقیق بررسی عوامل بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه و طراحی الگویی برای ارایه خدمات به آنها در بانک ملی استان هرمزگان می باشد.

1-4-2-اهداف فرعی تحقیق

  • بررسی میزان تاثیر عامل کیفیت خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان
  • بررسی میزان تاثیر عامل سرعت ارایه خدمات خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان
  • بررسی میزان تاثیر عامل نوآوری در خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان
  • بررسی میزان تاثیر عامل قابلیت اطمینان در خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان
  • بررسی میزان تاثیر عامل انعطاف پذیری در ارائه خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان
  • بررسی میزان تاثیر عامل تصویر ذهنی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان

1-5- فرضیه های تحقیق

با توجه به طرح مساله و ضرورت مطرح شده،فرضیه های پژوهش بدین شرح می باشند:

1-5-1-فرضیه اصلی

مولفه های سازمان های پاسخ گوی سریع بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.

1-5-2-فرضیات فرعی

  • عامل کیفیت خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.
  • عامل نوآوری در خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.
  • عامل قابلیت اطمینان در خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.
  • عامل سرعت ارائه خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.
  • عامل انعطاف پذیری در ارائه خدمات بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.
  • عامل تصویر ذهنی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در بانک ملی استان هرمزگان موثر می باشد.

دانلود با لینک مستقیم


بررسی عوامل بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه و طراحی الگویی برای ارایه خدمات به آنها در بانک ملی استان هرمزگان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.