زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت جالب چهار واحد عملیاتی در رابطه با جمع آوری مواد زائد جامد

اختصاصی از زد فایل دانلود پاورپوینت جالب چهار واحد عملیاتی در رابطه با جمع آوری مواد زائد جامد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت جالب چهار واحد عملیاتی در رابطه با جمع آوری مواد زائد جامد


دانلود پاورپوینت جالب چهار واحد عملیاتی در رابطه با جمع آوری مواد زائد جامد

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 زمان برداشت

زمان رفت و برگشت (زمان سفر)

زمان توقف در محل دفع

زمان اتلاف شده در خارج از مسیر

سیستم های جمع آوری با ماشین زباله کش و معادله های مربوط به آن

معادله زمان رفت و برگشت

زمان برداشت در هر مسافرت

تعداد سفرهای هر وسیله نقلیه در روز

زمان مورد نیاز در هر هفته، یا تعداد روزهای هفته مورد نیاز

تعداد مسافرتهای هفتگی

سیتم های جمع آوری مکانیکی با ظروف ثابت

زمان برداشت

تعداد ظروفی که در هر سفر تخلیه می شوند

تعداد سفرهای مورد نیاز هفتگی

زمان مورد نیاز در هر هفته

اندازه کامیون

تعداد نقاط برداشت در هر سفر

زمان برداشت در هر نقطه

نیروی انسانی مورد نیاز برای جمع آوری مواد از کنار جدول خیابانها‌ (اگر هفته ای یکبار جمع آوری انجام گیرد)

اندازه مناسب وسیله نقلیه جمع آوری کننده

تعداد سفرهای مورد نیاز هفتگی

تعداد اسلاید:26 صفحه

با قابلیت ویرایش

مناسب جهت ارائه سمینار و تحقیقات


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت جالب چهار واحد عملیاتی در رابطه با جمع آوری مواد زائد جامد

انواع سررﻳﺰها PPT

اختصاصی از زد فایل انواع سررﻳﺰها PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

انواع سررﻳﺰها PPT


انواع سررﻳﺰها	PPT

 

 

 

 

 

نام محصولپاورپوینت انواع سررﻳﺰها

فرمت : PPT

حجم :1.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 72

زبان : فارسی

سال گردآوری : 1395

 

 

سرریزچیست ؟

سرریز سازه ای است که آب اضافی راخصوصا به هنگام سیلاب که جریان آب به بدنه سد صدمه وارد می اورد و امکان دارد باعث تخریب آن ها شود دفع می کند.

 

 

شکست بسیاری از سدها به عدم کفایت سرریزشان نسبت داده شده است که مهم ترین عامل آن کافی نبودن ظرفیت سرریز است .

که برطبق گزارشات منتشرشده توسط کنفرانس بین المللی سدهای بزرگ (ICOLD)  حدود 1/3 شکست سدها از عدم کفایت سرریز نشات گرفته است .

 

درنتیجه :

 

ایمنی سدها به طور اهم ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با کفایت ظرفیت سرریز دارد .

 

انواع سرریز ها

1- سرریز ریزشی آزاد

2 - سرریز اوجی

3 - سرریز جانبی

4 - سرریز شوت

5 - سرریز پلکانی

6 - سرریز تونلی یا مجرایی

7 - سرریز نیلوفری یا لاله ای

8 - سرریز ریزشی مجهز به بار شکن

9 - سرریز آبرو

10- سرریز سیفونی


دانلود با لینک مستقیم


انواع سررﻳﺰها PPT

طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین PPT

اختصاصی از زد فایل طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین PPT


طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین PPT

 

 

 

 

 

نام محصولپاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

فرمت : PPT

حجم :5 مگابایت

تعداد اسلاید : 140

زبان : فارسی

سال گردآوری : 1395

 

مشتری از دیدگاه ماهاتما گاندی

-مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت های ماست
-او به ما وابسته نیست ، ما به او وابسته هستیم
-مشتری در کار ما یک هدف زود گذر نیست
-مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست
-او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمی شود
-مشتری جزئی از سازمان ماست
-ما با خدمتی که به مشتری ارائه می کنیم به او لطف نمی کنیم
-او از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما می دهد و
-در حق ما لطف می کند.
 

بخش اول

جایگاه انسان در قرآن
ضرورت تکریم ارباب رجوع
تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی
 
 
وحدت در اهداف
عدالت در رفتار
صداقت در گفتار
مدیریت مستمر
نتیجه نهائی
 
 

هیچ مکتبی مانند اسلام و هیچ کتابی مانند قرآن ، درباره جایگاه و ارزش

وجودی انسان سخن به میان نیاورده است . 

 

برای نشان دادن اهمیت مشتری و ضرورت حفظ او، توجه به نکات زیر ضروری به نظر می رسد:

 

1) هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.

2) برای افزایش دو درصدی مشتری، باید 10 درصد هزینه کرد.

3) ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری، در حکم فرار 100 مشتری دیگر است.

4) رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیت های بعدی شرکت هاست.

5) رضایت مشتری، مهمترین اولویت مدیریتی در مقابل اهداف دیگری چون سودآوری، سهم بیشتر بازار، توسعه محصول و... می باشد.

6) ارزشمندترین دارایی هر سازمان، اعتماد و اطمینان مشتریان است.

7) انتخاب مشتری دایمی و وفادار، تنها شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.

8) مدیران ارشد باید شخصا الگوی پایبندی در قبال رضایت مشتری باشند.

9) برای جلب اعتماد مشتریان، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که داده اید، عمل کنید.

10) معادل 98 درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا می روند.

11) احتمال این که مشتریان کاملاً راضی (شاد) مجدداً از شرکت شما خرید کنند، شش برابر مشتریان فقط راضی است.

12) گوش دادن به شکایت مشتری 90 درصد کار است و حل کردن آن 7درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری هم درصد دیگر است.

 

دانلود با لینک مستقیم


طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین PPT

دانلود فایل فلش فارسی تبلت چینی QA88-V2.3(رام نایاب allwinner A33-QA88-V2.3)

اختصاصی از زد فایل دانلود فایل فلش فارسی تبلت چینی QA88-V2.3(رام نایاب allwinner A33-QA88-V2.3) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
دانلود فایل فلش فارسی تبلت چینی QA88-V2.3(رام نایاب allwinner A33-QA88-V2.3)

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فایل فلش فارسی تبلت چینی QA88-V2.3

(رام نایاب allwinner A33-QA88-V2.3)

پردازنده : cpu A33

این رام قابل فلش توسط برنامه PhoenixSuitPro میباشد .
  پیشنهاد میشود از فایل Phoenix_USBPro_v334_EN جهت فلش استفاده نمایید .
  دارای منوی فارسی .

 

این فایل را به صورت تست شده و با قیمت مناسب از سایت جنوب جی اس ام دانلود کنید.

نحوه دانلود رام:

شما پس از پرداخت اینترنتی وارد صفحه ایی شده که به شما اجازه ی دانلود فایل زیر را می دهد، فایل را دانلود کرده و آنرا Unzip کنید، سپس می توانید لینک دانلود رام را درون آنرا مشاهده فرمایید.

 

V2,A33,firmware rom A33-QA88-V2.3,فایل فلش A33-QA88-V2.3,firmware free tablet A33-QA88-V2.3,فایل فلش تبلت چینی A33-QA88-V2.3,دانلود رایگان با چیپ A33-QA88-V2.3,دانلود,رام,allwinner,فایل A33-QA88-V2.3,دانلود رام A33-QA88-V2.3,QA88,مشکل هنگ لوگو A33-QA88-V2.3,فلش,چینی,فایل,3,نایاب,download rom A33-QA88-V2.3,فارسی,download firmware Allwinner A33-QA88-V2.3,file flash A33-QA88-V2.3,rom A33-QA88-V2.3,تبلت,download firmware A33-QA88-V2.3,


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش فارسی تبلت چینی QA88-V2.3(رام نایاب allwinner A33-QA88-V2.3)