فهرست:
-تجارت الکترونیکی در برابر تجارت سنتی
-شرکت های سازنده بازار
-واسطه ها در تجارت الکترونیکی
-مهندسی مجدد فرایند بازار
-افزایش اثربخشی و بهره وری در معاملات
-عوامل تشکیل دهنده معاملات
-موانع بازارالکترونیک و تاکتیک هایی برای غلبه بر آنها
-تحلیل موانع بازارالکترونیک
-فواید تجارت الکترونیکی
-فرآیند برنامه ریزی استراتژیک در بازار الکترونیک
-نتیجه گیری
-باکاهش هزینه های ارتباطات الکترونیکی و افزایش امکان ارسال اطلاعات پیچیده از طریق شبکه ها، بازارهای الکترونیکی به گزینه های محبوبتری نسبت به شیوه های قدیمی تجارت تبدیل شده اند.
-با وجود اجرای موفقیت آمیز بازارهای الکترونیکی در برخی صنایع، برخی سیستم ها دچار شکست شده و یا سرعت نفوذشان کندتر از حد تصور بوده که این نشان دهنده ی وجود موانع اساسی است.
-این فصل به بررسی تکامل سیستم های بازار الکترونیک از جنبه ی مهندسی مجدد که آن را مهندسی مجدد فرایند بازار MPR می نامیم، می پردازد.
-مزیت MPR این است که اجازه می دهد هم فرصت ها و هم موانع مرتبط با انطباق بازار الکترونیک را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.
دانلود پاورپوینت استراتژی هایی برای بکارگیری توان بالقوه تجارت الکترونیک - 25 اسلاید